Hoe accordeer ik het voorstel van de samenstelling promotiecommissie?

Het akkoordentreintje kan verschillen per GS/Faculteit.

Bij de meeste faculteiten accordeert eerst de FPC, vervolgens de decaan en tot slot de BvdP

De decaan ontvangt een e-mail met het verzoek de samenstelling van de promotiecommissie te accorderen

De decaan klikt op de link in de e-mail.

Deze e-mail kan worden opgehaald in de mailbox van de decaan, of in Hora Finita wanneer ingelogd.
In het geval dat nog niet is ingelogd in Hora Finita, wordt er een verificatiescherm geopend, waarbij je een inlogcode kan aanvragen of kan inloggen met Surfconext

De decaan controleert de samenstelling, controleert eventueel comments van de promotor geschreven bij een voorgesteld lid (indien ingevoerd) en selecteert ‘goedgekeurd’ in het dropdownmenu bij het veld ‘beoordeling’. De decaan ziet het oordeel en de opmerking van de FPC ter ondersteuning.

Als alles goed is ingevuld, kan er onderaan op ‘indienen’ worden geklikt

Previous Article Hoe geef ik het eindoordeel over het manuscript?
Next Article Hoe accordeer ik de samenstelling van de cum laude commissie?