Hoe houd ik de beoordeling van het manuscript gaande als een lopend traject gemigreerd is tijdens de beoordeling?

Voor de eerste periode na livegang Hora Finita  is geregeld dat de facultaire promotiecoördinator tijdelijk rechten heeft om de eindoordeelprocedure “over te nemen”.
De facultaire promotiecoördinator voert dan zelf de beoordelingen in zoals hieronder beschreven.

Stap 1: Voer de beoordeling in op tabblad manuscriptcommissie

1. Als u inlogt als facultaire promotiecoördinator krijgt u een lijst te zien van alle promotietrajecten.
    Selecteer in de lijst van promotietrajecten het juiste promotietraject waarvan u de beoordeling lopend wilt houden
  2. Zodra u het juiste promotietraject geselecteerd hebt, krijgt u een overzicht van het promotietraject.
    Druk op het tabblad 'Manuscriptcommissie'
  3. Vervolgens gaat u naar het onderdeel '2. Manuscriptcommissie'

Onder de afbeelding gaan we verder met de uitleg, dus scrol naar beneden.

Zodra u bij het onderdeel manuscriptcommissie bent, kunt u in de rij 'beoordeling' handmatig een beoordeling invullen.

In de rij beoordeling klikt u op het ˅ symbool (in de afbeelding aangegeven met '1') om het dropdownmenu te openen, vervolgens selecteert u 'Goedgekeurd' of 'Afgekeurd'.

Stap 2: Algemeen akkoord manuscript handmatig invullen

Nadat u handmatig de beoordelingen van de manuscriptcommissie heeft ingevuld,
moet u nog een algemeen akkoord invullen.

Onderaan de pagina van het promotietraject vindt u het onderdeel 'Akkoorden'.

Hier vult u de algemene beoordeling van het manuscript in.

In het dropdownmenu vult u de uiteindelijke beoordeling in.
Daarnaast vult u ook de velden 'datum' en 'Beoordeeld door' in.
Als het nodig is kunt u opmerkingen opschrijven in het veld 'Opmerkingen'.

Stap 3: Opslaan

Als u alles heeft ingevuld drukt u op 'Opslaan'.

Na het opslaan wordt de rest van de workflow uitgevoerd zoals bedoeld.

Previous Article Hoe accordeer ik het voorstel samenstelling promotiecommissie?
Next Article Hoe pas ik een goedgekeurde manuscriptcommissie aan zonder een nieuwe ronde te starten?