Hoe ziet een vragenlijst eruit in Hora Finita?

Algemene informatie:

Vragenlijsten worden door sommige Graduate Schools ingezet bij het monitoren en evalueren van de voortgang van het promotietraject van een promovendus. Vragenlijsten worden meestal gekoppeld aan een checkpoint, zoals de jaarlijkse evaluatiecheckpoints.
Afhankelijk van de werkwijze van de faculteit/Graduate School kunnen vragenlijsten in sommige gevallen afzonderlijk worden verzonden.

Faculteiten/Graduate Schools sturen vragenlijsten aan promovendi en soms ook aan hun begeleiders.

Als er een checkpoint op komst is, ontvangt een promovendus een maand van tevoren een herinneringsmail met informatie voor de promovendus over eventuele vragenlijsten bij het checkpoint.

Er zijn verschillende soorten standaardvragenlijsten in Hora Finita. Faculteiten/Graduate Schools kunnen vragenlijsten toevoegen of wijzigen, afhankelijk van hun behoeften en voorkeuren.

Wat zijn vertrouwelijke vragenlijsten?

Sommige vragenlijsten zoals de 'Supervision Evaluation Questionnaire' worden als vertrouwelijk geclassificeerd. Dit betekent dat alleen de beoogde respondent de vragenlijst kan invullen en alleen de Graduate School Coördinator de respons mag inzien.

Als een vragenlijst niet als vertrouwelijk wordt aangemerkt, kunnen de reacties ook worden ingezien door zowel de promovendus als de promotor.

Waar kan ik vragenlijsten vinden?

Optie 1: Taken

Aankomende vragenlijsten worden vermeld onder het takengedeelte van het dashboard. Klik op de vragenlijst om direct naar de pagina te gaan.

Optie 2: via het checkpoint

Navigeer naar het checkpoint waar de vragenlijst bij hoort.

Klik op een specifieke vragenlijst om naar de vragenlijstpagina te gaan.

Optie 3: Voortgang

Log in op Hora Finita en navigeer vervolgens naar het vragenlijstoverzicht:

1. Klik eerst op het tabblad 'Voortgang'.
  2. Klik vervolgens op het tabblad 'Vragenlijsten'.

Zoek naar de specifieke vragenlijst met behulp van de zoekvelden. Klik vervolgens op de vragenlijst die u wilt bekijken of invullen.

We raden aan om eerst op 'promotietraject' te zoeken met de naam van de kandidaat.

Hoe rond ik een vragenlijst af?

Nadat u uw vragenlijst heeft ingevuld, scrolt u naar de onderkant van de pagina en drukt u op 'Opslaan' om de vragenlijst op te slaan en af te sluiten.

Verplichte vragen zijn aangegeven met een *. Als u deze vragen niet heeft ingevuld, kunt u de vragenlijst niet afronden.

Previous Article Wat is een checkpoint?
Next Article Hoe beoordeel ik een TSP?