Hoe dien ik een voorstel in voor de promotiecommissie?

Stap 1: Navigeer naar de beoordelingspagina

Wanneer de promotiedatum en -tijd zijn ingevoerd door het Bureau van de Pedel, ontvangt u een e-mail waarin u wordt gevraagd een voorstel te doen voor leden van de promotiecommissie.

Op uw dashboard vindt u ook een nieuwe taak 'Voorstel promotiecommissie van X".

Klik op de taak 'Voorstel promotiecommissie'.

Stap 2: Selecteer de deelnemers

Gebruik de knop 'Commissielid toevoegen aan voorstel' om eeen lid toe te voegen aan het voorstel.

Zoek hier op de achternaaam (zonder voorvoegsel) van het commissielid.

Optie 1: De persoon is bekend in Hora Finita

Wanneer de persoon bekend is in Hora Finita kunt u de betreffende persoon selecteren en op 'Volgende stap' klikken.

De gegevens van de persoon worden getoond, waarna de persoon, inclusief eventuele onderbouwing, kan worden toegevoegd door op 'Opslaan' te klikken.

Als u een persoon wilt verwijderen uit het tabel, dan drukt u op de rode cirkel met een minteken erin, deze is te vinden in de meest rechtse rij van het tabel. U dient vervolgens op 'Verwijderen' te klikken om de persoon definitief uit het voorstel te verwijderen.

Vervolgens krijgt u deze melding in uw scherm en klikt u op 'Verwijderen'.

Optie 2: Persoon is niet bekend in Hora Finita

Wanneer de persoon niet bekend is in Hora Finita, kunt u door op 'Volgende stap' te klikken de persoon handmatig opvoeren.

Vul minimaal de gegevens met een * in en klik op 'Volgende stap' om het proces te vervolgen.

Stap 3: Voorstel indienen

Als u alle leden aan de voorgestelde commissie hebt toegevoegd, kunt u uw voorstel indienen door op de knop 'Samenstelling indienen ter controle' te klikken.

Hierna ziet u de volgende pop-up:

Als u op de knop 'OK' klikt, wordt een goedkeuringsproces gestart. Hierna wordt een e-mail gestuurd naar de personen die in de pop-up staan om de voorgestelde promotiecommissie goed te keuren en de voorzitter in te vullen. De personen die bij dit goedkeuringsproces betrokken zijn, kunnen per faculteit/Graduate School verschillen.

Previous Article Hoe ziet de promotiefase eruit in Hora Finita?