Hoe accordeer ik een portfolio-activiteit of cursus?

Indien gebruik wordt gemaakt van de portfoliomodule ontvangt u, als Graduate School Coördinator, periodiek een e-mail met alle activiteiten/cursussen van promovendi die nog moeten worden goedgekeurd. Die e-mails bevatten links die rechtstreeks naar deze activiteiten leiden.

U kunt rechtstreeks naar deze activiteiten navigeren door op de bijbehorende links in de e-mail te klikken.

Als alternatief kunt u ook inloggen op Hora Finita en naar een specifieke activiteit/cursus navigeren door:
1. op het tabblad 'Voortgang' te klikken,
2. vervolgens op het tabblad 'Opleidingsactiviteiten' te klikken.

Daar kunt u zoeken naar de specifieke cursus/activiteit op de overzichtspagina.
Zodra u de activiteit/cursus hebt gevonden, klikt u erop en wordt u naar de pagina geleid.

Hoe accordeer ik een cursus of activiteit?

Als alle benodigde informatie correct is ingevuld, kunt u ervoor kiezen om de activiteit/cursus goed te keuren of af te keuren.

1. Als Graduate School Coördinator kunt u de Overrule checkbox aanvinken als u de berekende uren handmatig wilt invoeren.
U kunt ook het aantal uren wijzigen.

2. Klik op de knop 'Goedkeuren' onderaan de pagina als u de activiteit of cursus wilt goedkeuren.

Nadat u op goedkeuren heeft geklikt komt u op de overzichtspagina waar u de volgende melding ziet:

Nadat u de activiteit/cursus heeft goedgekeurd, ontvangt de promovendus een e-mail met de goedkeuring van de activiteit/cursus.

Hoe keur ik een cursus/activiteit af?

Als een activiteit/cursus niet correct is ingevuld of informatie ontbreekt, kunt u ervoor kiezen om de activiteit/cursus af te wijzen.

Om de activiteit/cursus te weigeren, scrolt u naar de onderkant van de pagina en klikt u op de knop 'Afkeuren'.

U kunt uw reden voor het afwijzen van de activiteit toevoegen in het opmerkingsgedeelte. De promovendus kan uw opmerkingen bekijken nadat u de activiteit/cursus heeft afgekeurd.

Nadat u op 'Afkeuren' heeft geklikt, krijgt u de volgende melding te zien:

Als de activiteit/cursus is afgewezen, ontvangt de promovendus een e-mail met de afwijzing. De promovendus kan de activiteit dan opnieuw correct invullen of een nieuwe activiteit/cursus aanmaken en deze opnieuw ter goedkeuring indienen.

Previous Article Hoe verander ik de deadline van een checkpoint?
Next Article Hoe keur ik een portfolio van een promovendus goed?