Hoe accordeer ik een checkpoint?

Per checkpoint kan er een akkoordentrein ingesteld worden.

Welke gebruikersrollen een akkoord moeten geven, verschilt per Graduate School en het checkpoint. Als u als Graduate School coördinator wel moet accorderen, ontvangt u een e-mail op het moment dat het checkpoint geaccordeerd moet worden.

U ontvangt een uitnodiging

Nadat de promovendus het checkpoint ingediend heeft, krijgt de Graduate School coördinator een e-mail met daarin een link ter beoordeling van het checkpoint.

Vul het resultaat in

De Graduate School coördinator opent de link in de e-mail en geeft een beoordeling.

• Selecteer de beoordeling in het dropdownmenu

U kunt feedback voor het checkpoint toevoegen in het opmerkingengedeelte.

Scrol omlaag naar de onderkant van de pagina. Klik op:

1. 'Opslaan' om op te slaan en terug te gaan naar de vorige pagina.
  2. 'Opslaan' om op te slaan en op de pagina te blijven.
  3. 'Checkpoint indienen' om het checkpoint in te dienen.

Checkpoint geaccordeerd

Als het checkpoint afgerond is wordt er een notificatie verstuurd naar de promovendus en het begeleidingsteam.

Als het checkpoint wordt afgekeurd wordt een een notificatie verstuurd naar de promovendus en het begeleidingsteam. Eventuele opmerkingen van de dagelijkse begeleider worden opgenomen in de mail.

Previous Article Hoe print ik een overzicht van activiteiten of cursussen?
Next Article Hoe maak ik een rendementsrapportage voor mijn onderzoeksinstituut/Graduate School?