Hoe accordeer ik een checkpoint?

Per checkpoint kan er een akkoordentrein ingesteld worden.

Welke gebruikersrollen een akkoord moeten geven, verschilt per Graduate School  en het checkpoint.

De Graduate School coördinator hoeft dus niet overal/altijd een checkpoint goed te keuren.

Als u als Graduate School coördinator wel moet accorderen, ontvangt u een e-mail  op het moment dat het checkpoint geaccordeerd moeten worden.

Het hangt af van het ingestelde proces of een Graduate School coördinator wel/niet moet accorderen. Dit verschilt per Graduate School.

Stappen in de akkoordentrein

1.

Voorafgaand aan het checkpoint ontvangen de promovendus, de promotor, copromotor en Graduate School coördinator een e-mail met informatie over het checkpoint.

2.

Nadat de promovendus het checkpoint ingediend heeft krijgt de Graduate School coördinator een e-mail met daarin een link ter beoordeling van het checkpoint.

3.

De Graduate School coördinator opent de link in de e-mail en geeft een beoordeling.

Er kan eventueel commentaar ingevuld worden.

Selecteer de beoordeling in het dropdownmenu

4.

Als het checkpoint afgerond is wordt er een notificatie verstuurd naar de promovendus en het begeleidingsteam.

5.

Als het checkpoint wordt afgekeurd wordt een een notificatie verstuurd naar de promovendus en het begeleidingsteam. Eventuele opmerkingen van de dagelijkse begeleider worden opgenomen in de mail.

Previous Article Hoe print ik een overzicht van activiteiten of cursussen?
Next Article Hoe maak ik een rendementsrapportage voor mijn onderzoeksinstituut/Graduate School?