Hoe dien ik een checkpoint in?

Controleer of alle informatie van het checkpoint in orde is

Log in op Hora Finita en ga naar de checkpointpagina.

1. De inleverdatum wordt automatisch ingevuld met de datum van vandaag.
  2. Controleer het resultaat en alle informatie van het checkpoint.

Het checkpointresultaat wordt vastgesteld door de promotor. Aan verschillende soorten checkpoints zijn verschillende soorten resultaten gekoppeld (bijv. go / maybe / no go). Zowel de promovendus als de promotor kunnen opmerkingen toevoegen onder het resultaat om het resultaat te verantwoorden.

Controleer of alle vragenlijsten die bij het checkpoint horen, zijn ingevuld.

Als een checkpoint is voltooid, wordt de voltooiingsdatum ingevuld op het tabblad van de vragenlijsttabel.

Controleer of alle benodigde documenten zijn geüpload naar het checkpoint.

Dien het checkpoint in

Onderaan de checkpointpagina heeft u vier opties:

1. Klik op 'Opslaan' om het checkpoint op te slaan en terug te gaan naar de vorige pagina.
  2. Klik op 'Opslaan' om het checkpoint op te slaan en op de checkpointpagina te blijven.
  3. Klik op 'Checkpoint indienen' om het checkpointresultaat in te dienen en goed te keuren.
  4. Klik op 'Terug' om terug te gaan naar de vorige pagina.

Na het indienen van een checkpoint kan een goedkeuringsproces worden gestart, afhankelijk van uw faculteit/Graduate Shool en het type checkpoint. Het checkpointresultaat wordt via e-mail naar elk van de bij het proces betrokken personen gestuurd, die het resultaat vervolgens kunnen goedkeuren/afwijzen. De mensen die betrokken zijn bij het goedkeuringsproces voor checkpoints zijn afhankelijk van de werkafspraken van uw faculteit/Graduate School.

Optie 1: Checkpoint ingediend

Als het checkpoint correct is ingediend, zult u bovenaan uw dashboard het volgende bericht zien:

Optie 2: Indienen mislukt

Als de vragenlijsten nog niet zijn ingevuld of informatie onjuist is ingevuld of ontbreekt, kunt u het checkpoint niet ter goedkeuring indienen en ontvangt u het volgende bericht waarin wordt aangegeven waarom het indienen is mislukt:

Als u dit bericht ontvangt, bekijk dan het checkpoint en vul de ontbrekende informatie in of update de nog niet (volledig) ingevulde vragenlijsten.

Checkpoint succesvol ingediend

Zodra een checkpoint is voltooid, ontvangt u een e-mail waarin u hiervan op de hoogte wordt gesteld, samen met een herinnering om het volgende checkpoint in te plannen (3 maanden voor de deadline).

Previous Article Hoe upload ik bestanden voor een checkpoint?
Next Article Hoe registreer ik een nieuwe activiteit of cursus in mijn portfolio?