Hoe ziet een vragenlijst eruit in Hora Finita?

Algemene informatie:

Vragenlijsten worden door sommige Graduate Schools ingezet bij het monitoren en evalueren van de voortgang van het promotietraject van een promovendus. Vragenlijsten worden gekoppeld aan een checkpoint, zoals de jaarlijkse evaluatiecheckpoints.
Afhankelijk van de werkwijze van de faculteit/Graduate School kunnen vragenlijsten in sommige gevallen afzonderlijk worden verzonden.

Als er een checkpoint op komst is, ontvangt u als promovendus van tevoren een herinnerings-e-mail. Deze e-mail bevat informatie over eventuele vragenlijsten bij het checkpoint. Het verschilt per faculteit/Graduate School wanneer u deze e-mail ter herinnering ontvangt.

Het gebruik/frequentie/inhoud van de vragenlijsten is afhankelijk van de Faculteit/Graduate School.

Wat zijn vertrouwelijke vragenlijsten?

Sommige vragenlijsten zoals de 'Evaluatie begeleiding vragenlijst' worden als vertrouwelijk geclassificeerd. Dit betekent dat alleen de beoogde respondent de vragenlijst kan invullen en alleen de Graduate School coördinator de respons mag inzien.

Als een vragenlijst niet als vertrouwelijk wordt aangemerkt, kunnen de reacties ook worden ingezien door zowel de promovendus als de promotor.

Waar kan ik mijn vragenlijsten vinden?

Optie 1: Vragenlijsten

Log in op Hora Finita en navigeer naar uw tabblad Vragenlijsten.

1. Klik op het tabblad 'Onderzoeksfase'.
  2. Klik op het tabblad 'Vragenlijsten' om naar een overzichtspagina te gaan..

Als u op een specifieke vragenlijst klikt, gaat u rechtstreeks naar de pagina.

Optie 2: Via het checkpoint

Stap 1:

Navigeer naar het checkpoint waartoe de vragenlijst behoort.

Klik op een specifieke vragenlijst om naar de vragenlijstpagina te gaan.

Wat moet ik doen nadat ik mijn vragenlijst heb ingevuld?

Nadat u uw vragenlijst heeft ingevuld, scrolt u naar de onderkant van de pagina en drukt u op 'Opslaan' om de vragenlijst op te slaan en af te sluiten.

Verplichte vragen zijn aangegeven met een *.

Previous Article Wat is een checkpoint?
Next Article Wat is een portfolio in Hora Finita?