Hoe registreer ik een nieuwe activiteit of cursus in mijn portfolio?

1. Log in op Hora Finita
  2. Ga naar uw Portfolio door eerst op 'onderzoeksfase' te klikken en vervolgens op 'opleidingsactiviteiten'.
  3. Klik op 'Nieuw' om een nieuwe activiteit of cursus toe te voegen.

Hiermee gaat u naar de pagina 'Opleidingsactiviteit - aanpassen'.

Nieuwe activiteit aanmaken:

1. Selecteer de gewenste activiteit in 'Zoek in catalogus'.

Bij het selecteren van een cursus worden bepaalde gegevens automatisch ingevuld. Andere gegevens moeten handmatig worden ingevuld.

2. Selecteer een startdatum en een einddatum.

U kunt de pop-up kalender gebruiken om een datum te selecteren door op het kalenderpictogram te klikken.

3. Het aantal uren dat nodig is voor de opleidingsactiviteit wordt meestal automatisch ingevuld. Als het aantal uren niet automatisch wordt ingevuld, vul deze dan zelf in.

4. U kunt documenten toevoegen door op de knop 'Bladeren' te drukken en het juiste bestand in uw verkenner te selecteren. Als alternatief kunt u het bestand slepen en neerzetten in het slepen-en-neerzetten-vak op de activiteitenpagina.

Klik op de knop 'Opslaan' onderaan de pagina om de activiteit op te slaan. Hierna ontvangt u het volgende bericht:

Sommige Graduate Schools vereisen dat alle toegevoegde activiteiten/cursussen worden goedgekeurd door de facultaire promotiecoördinator of de Graduate School coördinator.

Previous Article Hoe dien ik een checkpoint in?
Next Article Hoe voeg ik deelnemers toe aan een checkpoint?