Hora Finita

Hoe accordeer ik het oordeel van de manuscriptcommissie?

Updated on

Zodra de voorzitter van de manuscriptcommissie zijn eindoordeel heeft gegeven krijgt u als facultaire promotiecoördinator een e-mail met daarin het verzoek om het eindoordeel en synthese van de voorzitter van de manuscriptcommissie te accorderen.

Door hetzelfde eindoordeel te geven als de voorzitter wordt het oordeel verspreid onder de betrokkenen.

U ontvangt onderstaande e-mail met daarin een link 'Geef eindoordeel'

Klik op de link om aan de beoordeling te beginnen.

Op de beoordelingspagina zijn de beoordelingen van de manuscriptcommissieleden en promotor te zien. De synthese van de voorzitter is ook te lezen.

Het manuscript kan eventueel opnieuw worden gedownload.

Belangrijk: Het oordeel van de facultaire promotiecoördinator m.b.t. het manuscript “overruled” het gegeven oordeel door de voorzitter van de manuscriptcommissie.
Dus, in principe wordt de facultaire promotiecoördinator geacht om mee te gaan met het oordeel dat is gegeven door de voorzitter van de manuscriptcommissie.

Het oordeel accorderen

Als u het manuscript wilt goedkeuren selecteert u ‘Goedgekeurd’ in het dropdownmenu.

Vervolgens drukt u op de knop 'Indienen' om uw beoordeling in te dienen.

Na de goedkeuring van het manuscript worden er notificaties verstuurd naar:

• De promovendus
  • De eerste promotor
  • De overige (co)promotoren
  • Facultaire promotiecoooördinator
  • Decaan
  • Bureau van de Pedel
Previous Article Hoe stuur ik handmatig een rappelmail naar de leden van de manuscriptcommissie?
Next Article Hoe accordeer ik het voorstel samenstelling promotiecommissie?